Eguraldia / Previsión

miércoles, 1 de febrero de 2012

Irisasi BTT 2012




















Oraingoan bai, zalantzarik gabe "ez gaude burutik sano".
Igandean goiza jarri zen bezala eta ala ere 225 "erok" bizikletak hartu eta mendian gora ekin genion Usurbilen antolatuta zegoen "IRISASI BTT 2012" ko martxari.














Hasi euritan hasi ginen baina altura hartu ala, euria elur bihurtu eta nik esango nuke hotz sentsazioa ere gutxitu egin zela. Kontrakoa ba dirudi ere primeran pasa genuen, oso ondo antolatua eta ibilbide dotorea (Track-a gordea dut taldearekin udaberri aldera egiteko).



Mendia zegoen bezala egonik zartako dezente egon ziren, besteak beste kronika hau idazten ari dena, baina kontsekuentzirik gabe...

Argazki mordo bat dituzue hemen.

Nik selekzio bat ere egin dut:


Aio.

1 comentario:

  1. ederki egon zen ..ni ere joan nintzen...baina ez diazu argazkitan jarri..sniff ..snifff jajajajaja..beno ba laister arte

    ResponderEliminar